zaterdag 2 februari 2013

Trouwen : het kapsel

Ladies ...

Nu ik hier toch de trezebeze uithang, ga ik meteen maar verder met mijn "trouwenblog"
Mijn lijst wordt verder afgevinkt, organisatorisch is er echter nog niets in orde !

Deze ochtend zat ik bij de kapper en dacht ik ineens aan HET Trouwkapsel !
En dames .. Dit is ne moeilijke, nog véél moeilijker als een "Pak Wit" kiezen ...

In mijn situatie al helemaal lastig want ... ik heb nauwelijks haar op mijn hoofd staan ... Kort en rood !
Als je dan in een impulsieve bui beslist om te trouwen, heb je een probleem !

Want .. elk boekje dat je vastneemt, je ziet altijd van die bruiden met van die wiskundig opgestoken haarkapsels met kraaltjes en lintjes en ne sluier.  Ge kent het wel zo'n kapsel waar de kapper in kwestie uren zoet mee is en waar je dus wel even rekening mee moet houden in uwen "trouw-draaiboek" !

In mijn geval is het kapsel dus al een hopeloze zaak ... Tegen eind dit jaar ga ik alvast geen weelderige bos krullend haar kunnen toveren tenzij ik resoluut kies voor een pruik (dat is nog eens een idee) of extensions (lelijke en soooo marina).

Heb totaal geen idee welke richting ik uitmoet met mijn haar, laat staan of ik uberhaupt tijd zal maken om naar een kapper te gaan .. Een "deux-minute-après-le-lit" look lijkt me veel origineler en stoerder.
Ben bovendien ook gezegend met een viertal weerborstels wat de totale look erg sexy maakt !

Maar, voor de ladies die in een wit pak willen trouwen, plan die trouw gewoon drie jaar op voorhand zodat jullie haar kan groeien en jullie een knoert van een wiskundig kapsel kunnen dragen !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten