vrijdag 6 september 2013

... alweer .. excuses

Alweer mijn oprechte excuses voor het doodbloeien van de blog.

Weet niet wat er aan de hand is .. Heb zelden zo hard het gevoel gehad dat ik mezelf voorbije ren, nochtans is mijn leven niet veranderd : werken, gezin van vier, huis in opbouw, twee katten,  loop(dip), vakanties ... En neen, ik weiger te geloven dat een avondje spinning in de week heel mijn time-management naar de knoppen helpt .. After all, what's an hour in a life !

Weet niet hoe jullie het aanvoelen maar hoe ouder de kinders worden, hoe hectischer het leven wordt .. En dan was het nog V A K A N T I E, althans voor de kinderen die wel heen-en-weer naar de speelpleinen gesleurd werden maar er duidelijk minder last mee hadden dan de mama !

De dagen worden net hetzelfde ingevuld tijdens de zomermaanden en toch lijkt alles tijdens het schooljaar beter te lukken .. (alhoewel : dit in gedachten geknutseld bericht dateert nog van voor de schoolstart !).

Ik ga echt mijn best doen om terug meer te posten en liefst nog wat constructieve dingen ook !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten